Some content on this page is not suitable for young eyes or faint hearts.
Views expressed by Sleep Talkin' Man rarely reflect the opinions of waking Adam.
Especially the desire to exterminate all vegetarians (but he does hate lentils.)

20100504

May 4 2010

"Oh shit. It's the munchkin sing-song. Kick 'em in their mouths, the tuneless fucking freaks."

 or click here
"It's Captain Fluffer! Hero to teenage boys."
 or click here
___________

Karen's notes: These were from Saturday morning. We'd already woken up, I'd blogged, Adam decided to have an extra little snooze, and started blabbing.

Because I can only assume that the first one makes at least a few people cringe as much as it makes me cringe, I want to let you all know, yet again, that Adam awake is a very sweet, good-natured, non-violent guy.

As for Captain Fluffer, I had to explain the term "fluffer" to Adam. For those who aren't familiar, I suggest Wikipedia.

53 comments:

  1. Isnt he saying "hero", not "here" in that second one? That would make a lot more sense, especially when you know what fluffer means! ;)

    ReplyDelete
  2. Yup - hero to teenage boys...

    ReplyDelete
  3. this blog cheers me up EVERY morning!!! captain fluffer to the rescue indeed.

    ReplyDelete
  4. I must agree I think it is hero to teenage boys...

    ReplyDelete
  5. The munchkin one is AWESOME! Rofl!

    And I think it's "hero" as well, not "here", although I'm sure it's just a typo.

    ReplyDelete
  6. It's definitely "hero" in the second one.

    ReplyDelete
  7. Oops, sorry, the "here" was just a typo. -Karen

    ReplyDelete
  8. Karen, did you know about "fluffer" before you looked it up in Wikipedia? YIKES!!

    ReplyDelete
  9. NewMexicanAnnie4 May 2010 at 08:27

    Being a "fluffer" must be one of the crappiest jobs in movie making!

    Thanks, Adam and Karen! TERRIFIC job as always!!!!!!!!

    Special thanks to Karen for always fulfilling our merchandise requests.

    I have two of my STM mugs at work. One's handle broke, so I use it for my sugar-free candy holder. It's the "Don't leave the duck there" one and I use the "No pens here...I'm in crayon heaven" for my pen holder. The doc I work for read both of those and absolutely broke out laughing. She LOVES them!!!!! And the patients who can read and take the time to do so love them, too.

    ReplyDelete
  10. interesting that Adam uses terms that he is unaware of while awake...fluffer, hero to teeage boys indeedy do ;)

    ReplyDelete
  11. Why am I intrigued by a munchkin sing-song? Would it be after hours in Oz gathered around a campfire?

    ReplyDelete
  12. The Munchkin Song featured on UK comedy Red Dwarf at one point. Could this be what STM is referring to?

    ReplyDelete
  13. Seems like we just discovered something about Adam's nocturnal alter-ego: he's gay. Does "Captain Fluffer" sound like a female superhero to anyone?

    ReplyDelete
  14. Captains can be female, ask my Mum!

    ReplyDelete
  15. IMO that second one is pretty creepy too! -Even though Captain Fluff could be a female.

    Do I dare ask what happened to ProfZ...?

    ReplyDelete
  16. I'm currently involved in a production of Wizard of Oz. The munchkins (about 30 or so little kids) can get on your nerves because they talk when you're trying to work, and generally require someone to herd them. That and their voices when they sing are all so high-pitched. It ceases to be cute about an hour and a half into the rehearsal.

    ReplyDelete
  17. I can imagine walking around wearing a tee that says "Oh shit. It's the munchkin sing-song"

    ...and just seeing the looks I would get.

    ReplyDelete
  18. I love to come here when i woke up in the morning, your blog works for me like bed tea:D .

    ReplyDelete
  19. Its really an honor for me to be a part of this blog, i am really enjoying here.

    ReplyDelete
  20. Looking up what a fluffer is...not the greatest idea for work. /facepalm

    ReplyDelete
  21. Here in Australia fluff can also mean fart!

    ReplyDelete
  22. Aaaand now I'm scarred for life. Lmao!

    ReplyDelete
  23. Never commented before but LOL every day at this blog and today I'm in need of new undies. Fluffer indeed.

    ReplyDelete
  24. "I can imagine walking around wearing a tee that says "'Oh shit. It's the munchkin sing-song'"


    I read that comment and got the mental image of Anonymous above the poster who made it wearing it to rehearsal while herding the little munchkins about. I admit to feeling like a terrible human being once I stopped laughing and cleaned the coffee off my monitor. :D

    ...and I'm gonna just pretend I didn't take Karen's advice and wiki "fluffer." My world was so much happier without that knowledge...

    ReplyDelete
  25. Just looked up fluffer...Best delete my work internet browsing history...

    ReplyDelete
  26. "Looking up what a fluffer is...not the greatest idea for work. /facepalm "

    ROTFL

    (wonder what it says about me that I KNEW what a fluffer was...)

    ReplyDelete
  27. It's ok Grace, I knew too. LOL Also, when I was a kid, my babysitter called farts "fluffs" because it was "a nicer word". If she only knew. hehe

    warbles "We welcome you to munchkin land..." I will have that stuck in my head the rest of the day, thanks so much.

    I was wondering about Prof Z too. I miss his rambling prose.

    ReplyDelete
  28. At least Captain Fluffer wasn't hero to the munchkins.

    ReplyDelete
  29. OMG, please tell me you're going to make the Captain Fluffer quote as a Tshirt or something??? I have just the person in mind who needs one of those! xD

    ReplyDelete
  30. So what did Adam think fluffer meant? Surely he didn't intend the term he didn't know?

    ReplyDelete
  31. I thought Fluff was tooting, so I had to look it up. Had no clue. My Grandma Fluffy isn't going to like this.

    ReplyDelete
  32. oh. my. god. Actually knew what a fluffer was, in the vaguest of senses, but after everyone's reactions, looked it up anyways. Never thought about the gay angle. And wiki has a PHOTO! /facepalm

    ReplyDelete
  33. Hahahaha. The most disturbing thing to me was that in a few days, a bunch of my friends are going to be in a production of The Wizard of Oz, and several are playing munchkins. I hope they don't get kicked in the mouth. XD

    ReplyDelete
  34. Karen's veiled warning was kind of like knowing there's a train wreck and yet looking anyway... The fact that she said "I'd suggest Wikipedia" rather than explaining it herself was a kind of clue, but my curious brain went looking anyway.

    Oh my. And yes, Wiki has a photo. Thank God I was reading this at home, not at work! That's possibly a job you'd conveniently forget to include on your CV, hmmm?

    ReplyDelete
  35. I must be very cosmopolitan, I knew what a "fluffer" was, and I know what a "Phone actress" does... There are some things you never share.

    ReplyDelete
  36. lol I'm afraid I'm among the depraved folks who already knew the term 'Fluffer'.

    /hides face in shame. =P

    ReplyDelete
  37. After working in the treatment center / rehab industry for many years not only do I know what a fluffer is, I have actually known some who were.
    I have to say I almost peed my self at these quotes!!!!!! Offensive? YES!!! FUNNY AS HELL? MOST DEFIANTLY!!!!

    ReplyDelete
  38. How funny I just explained what a fluffer was to my partner the other day. He knew it had to do with the porn biz but thought they fluffed up pubic hair, lmao.

    ReplyDelete
  39. LOL, I just found out what a Fluffer was a couple weeks ago!

    Received my "I'm gonna have a good day shirt" today!!! LOVE IT!!! Have to agree with another commenter...need some larger sizes :-(

    Thanks Karen, Adam and STM!!!

    ReplyDelete
  40. Yikes! I already knew what a "fluffer" was... I'll follow Joolz and hide my face in shame! lol
    We also do use the term fluffy for passing gas in our house - thank God the kids are too young to be searching Wiki!
    Thanks for the laughs, again & again K&A! :)

    ReplyDelete
  41. I wikied 'fluffer' - this was my reaction '0'
    Wonder how STM uses words that Adam doesn't know.
    Anyhow love your posts as usual.

    ReplyDelete
  42. 2manywhiskers5 May 2010 at 03:38

    oh boy... The STM learning curve threw us (well, most of us!) a curve ball today!

    Gotta admit the first one definitely did make me cringe. But I never have any doubts about waking Adam's personality and attitude. :)

    ReplyDelete
  43. If "Captain Fluffer" was a woman, she would have been a heroine, not a hero to young boys.... thus, "Captain Fluffer" must indeed be of the male persuasion....

    ReplyDelete
  44. Captain Fluffer...how wrong would it be to put that on a shirt or mug? all the people just staring at you!
    Also, Sleep talkin seems such a strange topic, there was the time he spoke French and now he says things he doesn't know the meaning of.

    ReplyDelete
  45. I would have NO trouble wearing a Captain Fluffer shirt. I'm quite secure in myself and though I am gay, it would be LEGAL teenaged boys that I might be a hero of. xD

    ReplyDelete
  46. NewMexicanAnnie6 May 2010 at 07:13

    I LOVED the comments today! Funnier than usual because of the Captain Fluffer thing.

    ReplyDelete
  47. One is never too old to learn something new.

    ReplyDelete
  48. Manners class as a child taught us to say "excuse me for fluffing" or "breaking wind". i did know what fluffers do on the set as well though, lol! but wonder if maybe adam was referring to the former use!

    ReplyDelete
  49. OMG LOL!
    CAPTAIN FLUFFER, HERO TO TEENAGE BOYS!
    CHEERS TO THIS

    ReplyDelete
  50. The second on makes me cringe more. Not sure I would have posted that one due to the implications.

    ReplyDelete
  51. Captain Fluffer...how wrong would it be to put that on a shirt or mug? all the people just staring at you!

    ReplyDelete
  52. Buy Cheap WOW Gold Enjoy 5% Discount and Fast Delivery
    Safewow.com is committed to offer cheap World of Warcraft Gold, WOW CD Key, WOW Power Leveling service for all

    realms to the needs of wow players who want to maximize their gaming experience.


    more tags:
    wow gold
    buy wow gold
    world of warcraft gold

    ReplyDelete